Известие

Collapse
No announcement yet.

Горене На Масло 146 1.4 тс

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Горене На Масло 146 1.4 тс

    Колеги ходих да разгледам коли и се спрях на една алфа 146 1.4 тс 103кс е мотора.Татко отиде на другия ден и каза че по аспуха имало масло и аспуха бил черен и според него горяла масло..знам че не било никак добре за една кола да гори масло..Та въпроса ми е как мога да разбера дали колата гори масло..на Ел кон ми казаха че няма да покаже нищо,а трябвало да се измери компресията като се извадят свещите и при никакви проблеми трябвало да бъде 12 атмосфери...Колеги ако някой знае нещо или му се е случвало помогнете...Благодаря предварително

  • #2
    Само да ти кажа, че когато гори повечко масло се събира нагар по буталата и главата и често се получава обратния ефект т.е. компресията и респективно степента на сгъстяване се повишават до един момент(и за кратко) докато съвсем не издухат сегментите и не изчезне и компресия и всичко.
    Въпросното повишаване се случва когато има горене на масло, но и сегментите все още уплътняват за прилична компресия при наличие на нагар.
    Давам пример: На моя фиат му мерих компресията и сега интересното...
    1-ви цил.: 13.7
    2-ри цил.: 11.2
    3-ти цил.: 11.8
    4-ти цил.: 12
    В конкретния случай този, който хапва масълце е първи цилиндър!
    Извод: Може да не пуши отзад, но има ли висока компресия на някой/и цилиндър/и това е знак, че скоро ще запуши и че след това мотора умира. Това с уговорката, че няма допълнително сгъстяване(шлайф глава например).
    Малко инфо: 1.4 TS заводски си е добре сгъстен: 10,5:1 и при липса на нагар, износени сегменти, проблем в клапаните и т.н. очакваната теоретична компресия е 12,6
    Или иначе казано без модификации доста над тази стойност означава начален стадий на горене на повече от допустимото масло. Измерена доста под тази стойност и ДВГто плаче за ремонт.
    П.П: Компресия е добре да се мери на студен(незагрят двигател).
    1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
    и делта

    Comment


    • #3
      моята е 145 1.4 ТС и гори ужасно много масло смених гумичките ама цък пак си гори и когато измерих компресията тя беше 14.7 - 15.0 което много ме учуди (при загрят двиг.)
      sigpic
      33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
      Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщение
        моята е 145 1.4 ТС и гори ужасно много масло смених гумичките ама цък пак си гори и когато измерих компресията тя беше 14.7 - 15.0 което много ме учуди (при загрят двиг.)
        Еми прочети какво написах. Като гори масло се образува нагар, който намалява обема на горивната камера и така се увеличава компресията!
        П.П: При загрят двигател хлабината бутало-цилиндър намалява и затова при мерене на компресия тя е по-висока.
        1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
        и делта

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщение
          моята е 145 1.4 ТС и гори ужасно много масло смених гумичките ама цък пак си гори и когато измерих компресията тя беше 14.7 - 15.0 което много ме учуди (при загрят двиг.)
          малко странно 14-15 компресия амакараи де!!!тя завоцко излиза със 13 поне стакова впечтление сам останал
          Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP + Chip
          Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

          Comment


          • #6
            все едно няма 15-16хиляди теми за масления сепаратор на тс-ите.
            точка

            Comment


            • #7
              ako moje da se vkliu4a seg malko i az
              kolegi imam alfa145 1.8 103kw 140 kon4eta
              imam vapros otnosno hidravlikata
              spada mi zna4itelno nivoto na masloto
              za mesec okolo 1 prast pod minimuma
              a ne vijdam da ima nqkakav te4
              ot akvo moje da se polu4ava tova
              molqvi ako mojete pomognete
              blagodarq vi predvaritelno

              __________________________________________________ ______________________________
              Колега, добре дошъл! Моля, прочети правилата на форума и за в бъдеще пиши на кирилица.
              tonov
              Last edited by tonov; d.m.y г., 23:42.

              Comment


              • #8
                Здравей колега
                Добре дошъл във форума Ето един резултат от търсачката с подобен проблем:
                http://clubalfaromeo.com/forum/showt...EC%E0%F1%EB%EE

                Може би трябваше да пуснеш нова тема с твоя въпрос, за да го видят повече хора.

                И пиши на кирилица, че много дърпат уши тук
                146 1.6TS CF1 '98

                sigpic

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
                  Еми прочети какво написах. Като гори масло се образува нагар, който намалява обема на горивната камера и така се увеличава компресията!
                  Физика ? Двигатели с вътрешно горене? Понятия компресия и степен на сгъстяване? Тия неща нещо говорят ли ти?
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                    Физика ? Двигатели с вътрешно горене? Понятия компресия и степен на сгъстяване? Тия неща нещо говорят ли ти?
                    Говорят ми...
                    Къде сбърках?
                    Това дето си го цитирал наистина е съмнително без обясненията, които дадох в първия ми пост!
                    1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                    и делта

                    Comment

                    Working...
                    X